Ris, ros og klager

Ris, ros og klager

​Vi setter alltid pris på å høre fra kundene våre. Ros gir oss god insikt i hva våre kunder verdsetter, og har du en ide er det nettopp denne som blir brukt neste gang vi utvikler produkter og tjenester.

Ved klage

Vi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyde med sitt kundeforhold i Danica Pensjon.

Likevell vil det noen ganger være forhold som gjør at du opplever missnøye med våre tjenester. Da ønsker vi at du kontakter oss ved å bruke skjema under eller ved å sende en e-post direkte til klage@danica.no

Vi gjør oppmerksom på at dette er en intern klageordning mellom Danica Pensjon og deg som kunde. Ønsker du å klage din sak til en nøytral klageinstans ber vi deg ta kontakt med Finansklagnemda.

  1.  
  2.  
  3.  
angir felt som må fylles ut.angir felt som må fylles ut.
 
Danica Pensjonsforsikring AS, Nordregt. 12, N-7011 Trondheim. Tlf 73 56 32 00, fax 8540 7966, Org.nr: 977465478. Danica Pensjonsforsikring AS har tillatelse til å drive livsforsikringsvirksomhet i Norge og er under tilsyn av det norske Finanstilsynet. Copyright ©2008 - Danske Bank Group. Les Vilkår for bruk, Behandling av opplysninger og cookies og Danica Pensjons personvernregler. Har du spørsmål om hvordan vi behandler personopplysninger, ta kontakt på epost: DPOfunksjon@danica.no, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K