Ris, ros og klager

Ris, ros og klager

​Vi setter alltid pris på å høre fra kundene våre. Ros gir oss god insikt i hva våre kunder verdsetter, og har du en ide er det nettopp denne som blir brukt neste gang vi utvikler produkter og tjenester.

Ved klage

Vi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyde med sitt kundeforhold i Danica Pensjon.

Likevell vil det noen ganger være forhold som gjør at du opplever missnøye med våre tjenester. Da ønsker vi at du kontakter oss ved å bruke skjema under eller ved å sende en e-post direkte til klage@danica.no

Vi gjør oppmerksom på at dette er en intern klageordning mellom Danica Pensjon og deg som kunde. Ønsker du å klage din sak til en nøytral klageinstans ber vi deg ta kontakt med Finansklagnemda.

  1.  
  2.  
  3.  
angir felt som må fylles ut.angir felt som må fylles ut.
Kontakt
73563200 

Kontakt oss

Ring til oss Skriv til oss Ris, ros og klager
Chat med oss

Finn svaret

Ofte stilte spørsmål Diverse skjema